Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно палене след продължителен престой

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Добре де аджеба имали закон , за това палене от кой оборот трябва да е, мойта винаги си върти поне 3-4 оборота и тогава пали , казват ми че акумулатора не ми е първа младост
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      Добре де аджеба имали закон , за това палене от кой оборот трябва да е, мойта винаги си върти поне 3-4 оборота и тогава пали , казват ми че акумулатора не ми е първа младост
      Когато колата е престояла повече време, налягането е паднало и и трябва някой и друг оборот помпата да качи налягане около 500bar за да запали. Ако акумулаторът е мощен и ОК става бързо. Иначе - бавно
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #48
        е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....
          Аз отдавна съм ти казал че е полумъртвец
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
            е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....
            Е то изкара ли зимата, лятото ще си забравил че имаш проблем с него
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #51
              еми и лятото си върти бая, честно казано....особено сутрините и ако не е палена 1-2 дни.Последните дни са му това в моята кола, иначе сигурно и до другата зима ще изкара...даже е сега бях навън да търся друг, ама излязох за Варта, а освен някакви Еxide дето не съм ги чувал много и Бош за 400лв, друго не намерих...
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                еми и лятото си върти бая, честно казано....особено сутрините и ако не е палена 1-2 дни.Последните дни са му това в моята кола, иначе сигурно и до другата зима ще изкара...даже е сега бях навън да търся друг, ама излязох за Варта, а освен някакви Еxide дето не съм ги чувал много и Бош за 400лв, друго не намерих...
                какъв Бощ искаш, да ти взема с отстъпка. Аз съм с S5 74АH, 740А пусков, ма ти си за малко по-големия - със 780А - 78Ah
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 16:08. Основание: Уточнение
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #53
                  за 2.4 дават 74ач също и над 680а пусков, ма проблема е, че съм в Дания вече ....
                  Ще си намеря Вартичка тука все някъде....
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #54
                    На баща ми Форда имаше подобен проблем , сложихме клапан за горивото , че оригиналния беше заминал и докато подкачи ... мъка
                    Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                    Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                      На баща ми Форда имаше подобен проблем , сложихме клапан за горивото , че оригиналния беше заминал и докато подкачи ... мъка
                      Форда няма подкачваща помпа,ЖТД-то има,там е разликата,ЖТД-то още на контакт има достатъчно налягане
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #56
                        Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене....

                        Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене....

                          Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
                          Минети, само че с означение Фиат, Ланчиа, Алфа Ромео. 147 ми е с такъв

                          ---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Форда няма подкачваща помпа,ЖТД-то има,там е разликата,ЖТД-то още на контакт има достатъчно налягане
                          Аха, 3 бара. Ама трябва и другата помпа да врътне малко за 500-те
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Минети, само че с означение Фиат, Ланчиа, Алфа Ромео. 147 ми е с такъв

                            ---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

                            Аха, 3 бара. Ама трябва и другата помпа да врътне малко за 500-те
                            ЖТД Цецо,пали при 140 бара налягане в рейла
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                              Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене....

                              Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
                              Ами ти какво мислиш че сега като вземеш чисто нов и ако я оставиш 1 седмица ще пали лесно, да бе същата работа да не говорим за 15 дена...
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                                Ами ти какво мислиш че сега като вземеш чисто нов и ако я оставиш 1 седмица ще пали лесно, да бе същата работа да не говорим за 15 дена...
                                Еми не батка, ама аз го заредих Събота срещу Неделя, сложих го неделя следобяда, колата запали 6+, после съм я карал 20км и я оставих....след това снощи я запалих пак приверчер, значи не са 2-3 дни ами 24ч, (че нещо ми се губят дните кой кой е напоследък) и колата пак запали с малко повече въртене...ебал съм го в акумулатора ако и 24ч. не може да издържи....
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X